Administrator Asociatii de Proprietari in Simeria Rot Mircea

18.10.2023

Pentru asociatiile de proprietari care doresc sa fie administrate, in conformitate cu Legea 196/2018, fac urmatoarele precizari, despre modul de lucru si comunicare cu conducerea asociatiilor. Calea de comunicare oficiala intre administrator si Comitet Executiv, proprietari este din platforma E-bloc si adresa de email, aprobarea poate fi data de Comitetul Executiv, simplu cu un raspuns la e-mailul din platforma, la documentele supuse spre analiza, raspunsul este inregistrat la asociatie, apoi intocmesc toate documentele, inclusiv procesele verbale de sedinta CEX, care vor fi semnate ulterior de membrii si presedinte, conform cu acordul dat. Mai simplu nu se poate. Orice problema aveti va adresati la Biroul de Consultanta Rot unde asociațiile administrate au la dispoziție un birou de secretariat, unde sunt înregistrate solicitările scrise ale proprietarilor către președinții asociațiilor de proprietari, modelul tipizat de solicitări sunt disponibile la birou unde asigur și Consultanta în domeniile in care am expertiză. La sediul administrativ secretariat avem și casieria încasări taxe comune, in Piata Unirii Bl.6, parter, cu program de luni pana vineri intre orele 9-16,30; sambata 9 - 13. Asigur consultanta proprietarilor si le pun la dispozitie Legea 196/2018 si alte prevederi legale referitoare la asociatia de proprietari, va informez din platforma asociatiei despre orice operatiune care necesita aprobarea Comitetului Executiv, am afisat in platforma E-bloc un AVIZIER virtual cu documente, tot la documente gasiti actele si procesele verbale, hotarari, contracte, afisate, atributiile presedintelui, comitetului executiv, obligatii proprietari si indatoriri administrator, conform Legii, pe care va rog sa le cititi. Totul trebuie sa fie clar, blocul nu poate fi administrat după Lege, dacă nu are o asociație a proprietarilor cu o conducere implicata care sa accepte consultanta in spiritul legii. Eu am ales sa administrez asociatii de proprietari si sa colaborez cu presedintii și comitetul executiv care iau hotărâri si decizii conform cu Legea 196/2018.Asigur indrumare, găzduire sediu administrativ si secretariat al asociatiei, serviciul de încasări casierie în spațiul pe care îl pun la dispozitie, birou pentru sedinte Comitet Executix, sedinte AG, ajut comitetul executiv si presedinte prin tehnoredactarea tuturor documentelor, proceselor verbale, întocmesc contractele pentru servicii si lucrări, asigur consultanta proprietarilor, sunt deschis la discutii in conformitate cu Legislatia, informez Primaria prin adrese scrise, solicit punctul de vedere al Primariei cu privire la implementarea legii in asociatie, transmit adrese catre furnizori sau institutii, dar nu iau decizii în locul Comitetului Executiv, nici in locul proprietarilor. Fara acordul/hotararea Comitetului Executiv administratorul nu poate lua initiativa, decat in conformitate cu atributiile administratorului prevazute in Legea 196/2018. Administratorul este doar angajat al asociatiei si nu decide nimic din proprie initiativa de cea ce tine de responsabilitatea CEX, administratorul prezintă Comitetului Executiv spre aprobare și intocmeste rapoarte de necesitate sau lucrări pe care le supune aprobarii, dar nu semnează și nu hotărăște nimic din ce trebuie supus spre analiza CEX. Dupa ce am aprobarea voi pune in practica hotararea Comitetului Executiv.Cred ca am fost suficient de clar de fiecare data cand ati insistat sa preiau asociatii, condiția pe care am pus-o a fost sa aibe asociație de proprietari cu un presedinte si CEX cu care sa pot lucra în condițiile Legii 196/2018, cu care sa pot comunica in timp util, pe cale oficiala prin programul de administrare pe care îl folosesc.Președintele și Comitetul Executiv vor avea îndrumare si consultanta permanenta dar trebuie sa citească cu Legea altfel administrarea nu va fi posibila.In Legea196/2018, scrie atât de clar și explicit încât, dacă nu ar fi trist, ar fi de-a dreptul amuzant cum oamenii se ceartă dându-și cu presupusul cum se conduce si administreaza asociația de proprietari.DE REȚINUT! Proprietarii de apartamente și reprezentanții asociațiilor de proprietari pot solicita la Biroul de Consultanta Rot SRL, sprijin, îndrumare sau consiliere privind obligațiile și drepturile ce le revin în administrarea proprietății comune. Preiau in administrare Asociatii de Proprietari conform Legii 196/2018. Simeria Piata Unirii bl.6 Tel. 0744507642. Administrator ec. Rot Mircea Cristian

© 2017 Agentia Rot-Serviciul este destinat celor care vor sa fie informati, consiliati si este dezvoltat de societatea Biroul de Consultanta ROT S.R.L.
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți