Administrator Bloc
Administrator de condominii Consultanta si Administrator Asociatii de Proprietari servicii complete de administrare imobile: contabilitate, casierie, verificare tehnica a blocului, afisarea listelor de intretinere, plata facturi furnizori, consultanta asociatii de proprietari, casierie cu program zilnic la sediul nostru din Simeria Piata Unirii bl.6.
Blocurile si Asociatiile de Proprietari au nevoie de o persoana cu adevărat specializata în domeniul administrării, care să identifice nevoile reale ale asociației de proprietari și să administreze corect resursele locatarilor
Practic, Biroul de Consultanta Rot este mult mai potrivit pentru o asociație, pentru că vine cu servicii complete de administrare, în orice situație care poate apărea într-un bloc, pe când un administrator angajat este limitat la partea de administrare financiar – contabilă, fiind obligat să lucreze cu terți pentru orice situație.
Biroul de Consultanta Rot a fost înfiintat de doi întreprinzatori simerieni, Rot Mircea si Rot Angela, licentiati în Stiinte Economice cu master in stiinte economice managementul organizatiilor, master in inginerie si managementul proiectelor si evaluarea proprietatii. Rot Mircea este atestat si administrator de condominii si a luat decizia să se implice în acest domeniu, după ce s-a confruntat cu o serie de situații problematice, cauzate tocmai de o administrare defectuoasă a asociatiei de proprietari. Serviciile pe care le presteaza sunt unice in acest domeniu, oferind un real sprijin proprietarilor, presedintilor de asociatie comitetelor executive, cenzorului, care au acum asistenta si consultanta necesara pentru a conduce fara probleme asociațiile de proprietari conform legii. Administrează asociatii de proprietari din Simeria și oferă urmatoarele servicii:
Administrare financiar contabila. + Contabilitate Completă. Afisarea listelor de intretinere (la avizierul blocului si in format electronic)
Casierie zilnic la sediul nostru. Serviciul de casierie se ocupa de toate procedurile, actele privitoare la plati si penalitati, precum si modalitatile prin care pot fi facute aceste plati. Depunerea incasarilor la CEC Bank.
Tehnic. Administrarea unui imobil presupune, in plus, identificarea problemelor curente dintr-o cladire (in spatiile comune),Administrarea tehnica a imobilelor presupune si verificarea periodica a dotarilor, anexelor si spatiilor comune. Citire periodica apometre.
Acces online la interfata asociatiei de proprietari + toate informatiile necesare privitoare la cheltuieli + informare prin email + ne puteti trimite un mesaj prin formularul de contact sau pe adresa de email si veti primi raspuns imediat. Puteti folosi telefonul, tableta sau calculatorul personal pentru a va loga si a vedea documentele asociatiei si transmitere index apa, etc.
CONSULTANTA PRESEDINTE de BLOC si COMITET + Gazduire Sediu asociatie deschis zilnic + pregatire si multiplicare documente
Tehnoredactarea actelor + reprezentare la instituții, etc. + Somarea și recuperarea debitelor de la restanțieri.
Prezența administratorului la program zilnic + afisare tabele si informari
Supravegherea personalului angajat + informare primarie solicitari +
asigurarea la timp a materialelor consumabile necesare pentru curățenie, consumabile scara bloc.
Principalele probleme ale locatarilor, eliminate.
"Într-adevăr, unii dintre locatari consideră administratorul asociației de proprietari un inamic, deoarece au lucrat cu administratori persoane fizice, care nu au resursele și implicit personal pentru a face față în orice situație ivită în asociațiile de proprietari. Nu întotdeauna administratorul încalcă legea sau nu își îndeplinește toate atribuțiile voit, ci pur și simplu este în necunoștință de cauză sau depășit de situație. Așadar, am eliminat principalele probleme ale proprietarilor, oferind, în primul rând siguranta.
Oferim transparență deplină, prin disponibilitatea noastră la biroul nostru din Piata Unirii bl.6, unde locatarilor li se prezintă orice document solicită și totodată, beneficiază de lămuriri.
Probleme și soluții într-o asociație de proprietari.
Cea mai problematică situație într-o asociație de proprietari este lipsa transparenței și a disponibilității administratorului. În cazul Biroul de Consultanta Rot SRL. s-a eliminat această problemă, deoarece numărul de telefon al reprezentanților companiei este afișat la avizierul din toate blocurile, iar locatarii pot merge oricând la sediul din Piata Unirii Bl.6 Simeria, unde le sunt puse la dispoziție toate documentele care au legătură cu asociația din care fac parte, precum și explicațiile aferente, mai ales în ceea ce privește cheltuielile.
O altă problemă des întâlnită la nivelul asociațiilor de proprietari este situația restanțierilor. Administratorul trimite însă notificări la fiecare în parte, aplică penalități conform legii, înscrie privilegiul la Cartea Funciară și ulterior, cu acordul adunării generale, îi acționează în instanță pentru recuperarea datoriilor, fără a mai fi tărăgănată situația.
Administratorul Rot Mircea este acreditat prin cursul de calificare profesională administrator condominii și atestat de Primăria Simeria, a absolvit si cursul de formator, inspector resurse umane si Evaluari de bunuri imobile curs A.N.E.V.A.R. etc.
SERVICII EXTRA OFERITE DE BIROUL DE CONSULTANTA ROT S.R.L.
ACTUALIZARE ASOCIAȚII DE PROPRIETARI
Întocmirea actelor
Înregistrarea dosarului la Primărie/ Judecătorie
Eliberarea documentelor de la Judecătorie
Înregistrarea fiscală a Asociației de Proprietari la Direcția Finanțelor Publice
Eliberarea certificatului de înregistrare
Obținerea codului fiscal.
Aplicarea deciziilor și hotărârilor din cadrul adunării generale sau ale comitetului, și care privesc sume ce urmează a fi introduse în listele lunare de plată și au în vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrări etc;
Transmiterea de informații către proprietarii care au nelămuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de întreținere și evidențiate în cadrul fișei individuale a fiecărui apartament.
Păstrarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparații, în conformitate cu Legile în vigoare;
Depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați, colaboratori și instituții ale statului ;
Depunerea declarațiilor REVISAL către ITM pentru personalul angajat;
Întocmirea Registrului Jurnal;
Întocmirea altor situații contabile conform legislației în vigoare;
Monitorizarea modificărilor ce pot surveni in cadrul Legislației în vigoare, în domeniul contabilității asociațiilor de proprietari, precum și identificarea modalităților de punere a acestora în practică;
Întocmirea ordinelor de plată pentru serviciile prestate către Asociație;
Întocmirea statelor de plată.
SERVICII CONSULTANTA
Întocmire somații de plată
Întocmire contracte în relațiile cu furnizorii
Întocmire cerere de chemare în judecată
Suport in redactarea Proceselor Verbale ale Adunarii Generale precum si pregatirea Proceselor Verbale de convocare a Adunarilor;
• Consultanta si indrumarea Comitetului Executiv si a membrilor asociatiei de proprietari pentru o gospodarire eficienta si o mai buna comunicare in cadrul comunitatii;
Cum lucram?
• Discutam
• Acordam asistenta si consultanta permanent
• Oferim idei si gasim solutii
• Acces online la informatii
Beneficii Pentru Tine
Suntem alaturi de tine pas cu pas CONFORM CU LEGEA
Programul functioneaza in conformitate cu legislatia in vigoare si se actualizeaza in timp real.
USOR DE UITILIZAT
Platforma are o interfata prietenoasa si foarte usor de utilizat, cu acces rapid la informatii.
ECONOMISESTI TIMP
Se poate achita in cont, dupa deschiderea la banca a contului asociatiei.
PARTENER DE INCREDERE
Vom fi tot timpul alaturi de tine, ne vom sfatui si te vom ajuta sa iei decizii corecte.
TRANSPARENTA
Prin accesarea platformei online puteti vizualiza nota de plata, fisa apartamentului.
COMUNICARE
Vom fi intr-un dialog permanent. Indrumarea Comitetului Executiv, respectiv a Presedintelui, pentru a-si desfasura activitatea conform legii nr. 196/2018, cap. V Organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari;
ALTE SERVICII :
Din dorința de a veni în ajutorul Asociațiilor de Proprietari cu soluții reale și eficiente, am creat o listă cu servicii extra pe care le putem oferi acestora, de către personalul nostru calificat, fie că sunt realizate de partenerii noștri.
Biroul de Consultanta Rot în Simeria, Piata Unirii bloc 6:
- Servicii Acte Auto; Fișe înmatriculare
- Servicii contracte vânzare - cumpărare
- Servicii intermedieri
- Servicii completari declaratii, formulare către instituții
- Servicii certificat energetic
- Servicii traducere documente autorizat sau legalizat
- Servicii scanare documente
- Servicii transmitere documente prin e-mail catre AJOFM, diverse instituții
- Servicii de tipărire documente de pe suport electronic sau de pe e-mail
- Servicii de tehnoredactare
- Asigurări RCA, Asigurari locuințe, Asigurări CASCO, Asigurări medicale, etc
- Laminare documente. Laminarea presupune sigilarea unui document de hartie in folii de plastic (speciale).
- Oferim servicii de scanare pentru orice tip de document.
Scanarea documentelor se realizeaza la rezolutii cuprinse intre 150 - 600 dpi, color, iar salvarea lor se poate face in urmatoarele formate: PDF, JPEG.
Cele mai solicitate tipuri de documente si lucrari:
- scanare carti tehnice cladiri
- scanare planuri
- scanare dosare clienti,contracte inchiriere,contracte bancare
- scanare fise medicale
- scanare facturi, avize
- scanare formate A5, A4, A3
- Tehnoredactare documente
Tehnoredactam: Acte, adeverinte, cv-uri, cereri, chestionare, formulare, declaratii, etc.
- Indosariere documente - spiralare
Oferim servicii de indosariere cu spirala (legare cu spirala) cu spira de plastic.
Va pregatim dosarul cu actele necesare, copii xerox, îndrumare completare acte, consultanta.
Traduceri autorizate sau legalizate pentru diverse acte si documente.
În vederea efectuării operațiunilor la ghișee, programarea online se poate face la noi.